JAK NASTAVIT ZPŮSOBY DOPRAVY
V tomto
článku si ukážeme, jak v e-shopu upravit přednastavené způsoby dopravy a
přidat nové.
1. Klikněte na NASTAVENÍ na horní liště v editoru e-shopu.
2. Vyberte záložku E-shop a klikněte na tlačítko Nastavit vpravo od položky Způsob dopravy.
3. V e-shopu jsou připraveny příklady některých druhů dopravy, jako např. DHL, Česká pošta nebo Vyzvednutí na pobočce. Můžete si je přizpůsobit tím, že na vybraný způsob dopravy kliknete a upravíte jeho parametry, jako např. název, cenu či DPH.
V tomto okně můžete také vkládat URL pro sledování zásilky. Pro aktivaci sledování zásilky je nejdříve potřeba nastavit novou dopravní metodu a následně vložit URL adresu, kterou společně s číslem zásilky získáte přímo u dopravce. Podívejte se na podrobný návod, jak nastavit sledování zásilky. Tato možnost je dostupná mimo jiné u DHL nebo PPL. Postup bude obdobný i v případě jiných dopravců.
Změny nezapomeňte uložit kliknutím na tlačítko Uložit.
4. Můžete také přidat nový způsob dopravy kliknutím na Nový způsob dopravy.
5. V dalším kroku zadejte název dopravy a poplatek, jaký zákazník za dopravné zaplatí. Svou volbu uložte kliknutím na tlačítko Uložit.
6. Pokud některý ze způsobů dopravy nepotřebujete, zaškrtněte jej v seznamu a klikněte na Odstranit.
Upozornění: Jakmile do e-shopu přidáte nový způsob dopravy, jeho stav bude označen jako Aktivní. To znamená, že byl vytvořen v e-shopu, ale nikoli že je automaticky integrován se systémem dopravce. Ke zdárnému propojení e-shopu s vybraným způsobem dopravy je potřeba kontaktovat dopravce a dohodnout se s ním na podmínkách spolupráce.